Paranoid (android)

En mystisk känsla..

Vara riktigt hungrig och duscha i mörkret samtidigt som man spelar Joy Division på hög volym.. Basen pulserar, man blir paraniod, tänker onda tankar och känner sig light-headed.. Nu känner jag mig deppig.. Det har känts bra på slutet men när jag kom hem idag gick jag rakt in i väggen och satt fast där.. Vet inte riktigt.. jag bor bara ut tiden nu, det här känns inte som hemma längre. Bara en stökig lya med ett dumt kök å a pile of dirty dishes, and another pile with dirty undies. The whites.

The ringer, dude.

Jahapp, snabbsummering, kvar att göra denna period: 1/2 digitala kretsarlabb, komplettering på labb 5 och 6 i NumAlg, labb 3 i systemkonstruktion, VHDL-projektet i systemkonstruktion, Reglerteknikstenta samt NumAlgtenta.. Det minskar!

Jag har fått mina skivor nu äntligen och det var värt väntan, OK computer, vilken skiva.. Thom Yorke, vilken man..
Fina var de, 2-Lps med omslag man viker upp, 180g. Fina fisken. nöjd.. apples in stereo, arcade fire, ryan adams m.fl.


Jaha, annars då? Finns tusen saker att göra. ska bära fotölj imorn, kanske åka till ikea, kanske på flamman, vem vet.. lördag. samma där typ.. blå & popcorn.. min fantasi har gått i ide för året..

Visst är det dumt när man möter en gamling på cykel som kör på fel sida eller mitt i vägen och beter sig allmänt respektlöst, å så slutar det alltid med att de muttrar nåt om dagens ungdom fast det är de som gör fel. Åh typiskt. Surgubbar å surtanter.  Ja å så har jag ju min underbara cykelkorg nu också, men ibland glömmer jag bort att den är där så för några dagar sen när jag åkte till skolan från Frida så  skulle jag igenom  två sånna där bommar som hindrar biltrafik att åka igenom. Hur som helst  så missbedömde jag helt och  fastnade med cykelkorgen så den blev helt böjd. höhö.. Senare samma dag var jag ytterst nära att kapa knäna på en gångare som jag körde om lite för nära, men det gick bra.

I want to ride my bicycle

Jag har helt tappat intresset för mina sunkiga gitarrer just nu, vet inte om det är jag som suger, eller undermedvetet längtar efter en ny men hur som helst är det tråkigt. 

skäggig är jag också.. för skäggig..

nej, vet inte om det var så mycket mer.. en jävligt måttlig dag..

Nicotext är just a bunch of amateurs..

Powers out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback