sista natten med gänget..

..går ju att skriva.. gänget equals dammråttorna i ettan.

I helgen flyttar jag ihop med Frida.. oh la laa..

så håller på att flyttpacka som en tok här just nu.. samtidigt som vi skriver ner VHDL-kod så det står härliga till, mina timmar på dygnet fylls av sig självt.. nästan klart här hemma.. och i skolan stoltserar vi med 994 rader med nästan enbart IF-satser, ladies and gentlemen, Fulkod... disco shit..

 Familjen kommer ner imorn å hjälper mig med att städa å flytta å hela den biten.. mmjess.. Idag har varit en bra dag.. har fått reda på att jag satte NumAlgen.. 3a, som misstänkt.. vi har haft ketchupeffekt i projektet där det nu inte är alls mycket kvar innan det är dags för att redovisa å skriva rapport. jag å frida har burit ner lite gamla grejer från lägenheten till en återbruksbord och även lite andra grejer upp'å vinn. Sen här hemma.. jadu, bara massa tok.. allt är typ nere men det känns inte så.. oreda.. brrr


Revolver.. jag säger då det...


nu väntar jag på att få reglertentan tillbaka också, ska bli kul att se hur bra det har gått. det lutar åt en 4a.. så tenta-p har väl varit bra den här gången.. börjar väl se nåt slags ljus i nån slags tunnel.. metaforiskt och klyschigt.. just my cup o' tea..


Peggy.. vad hände där..


det här är precis som vanligt med mig, precis när jag blivit varm i kläderna och känner att jag klarar av mina ämnen är det visst dags att börja med nya.. så hej panik, hejdå trygghet..


man kanske skulle köpa lite film.. =)


tänk att man kan lägga ner tio och åter tiotals timmar på att koda 1000 rader kod för att se några färgglada streck på en skärm, folk måste ju tro vi är nördar.. höhö..?!?! =P  well, maybe we are...


Okkervil river - singer songwriter  FLAGG!

om en vecka ska jag/vi (vad ska man skriva hädanefter?) och kolla på nordpolen på [hg], usch nu kände jag mig lite väl när jag skrev dit those brackets också.. folk hade ju fattat ändå?! Aja, sen på lördagen lutar det åt palleneftersläppet.. gött mos.. nu har vi just fått nya pengar också.. det är nice..

nej man borde väl sova, det är en dag imorn också. och vilken dag sen..



and your world is gonna change nothing,
and our world is gonna change nothing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback