You've got taste, you've got taste, what a waste that that's all that you have.

Parken lyssnar jag mest på just nu, efter att nästan enbart lyssnat på Pixies den senaste tiden.
Jag har egentligen inget vettigt att skriva, i helgen ska jag till Oxelösund å fira Fridas mammas födelsedag. Hela den här veckan har väl egentligen bestått av att labba, labba, labba.. men det är okej. Det går alltid vägen.

Igår var det folk här och kollade på lägenheten, det gick fort som tur var, känns inte riktigt som mitt ansvar (eller är det kanske det?) Nej, man skulle pluggat på halvfart och haft ett extrajobb också, lite variation, inte bara sitta bland alla indier i B-husets datasalar. Fast jag vet inte vilken typ av jobb heller.

Hehe, de verkar ha delat ut gröna sadelskydd över campus i dagarna också. Perfekt tänkte jag och norpade ett när jag såg att min cykelsadel var blöt. Imorn har vi chans att slutföra en av våra 3 labbserier i alla fall, alltid nåt. Peppar, peppar..

Så gött att jag hittat tillbaka till Peggy Lejonhjärta också, har inte lyssnat på dem på länge, men nu så.

"Köp Tom Waits Closing Time för spår nummer 6 handlar om oss."

Den skivan är en av få CD-skivor jag äger. Spår nummer 6 heter Martha. Så jag har inte greppat Peggys låt riktigt.. men det behöver man inte alltid göra.. man bir mest bitter över att man själv inte kan formulera sig..

Vad ska vi göra med Henry?

\o/      <--  Y.M.C.A  delmoment Y


röd tråd - var det nåt jag saknade så var det väl det.


alla romantiserande lägereldsdrömmar är som bortblåsta, nu väntar kylan.. ack om jag bara hade en moped.


Nej, här sitter jag och skriver. Nu får jag göra nåt annat. Hej då



-och alldeles utanför flyger hela livet förbi-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback