När vi lekte var det nog bara jag som ställde mig frågan: Varför?

det var ett tag sen


under dessa månader har det hänt en del. lastbilskörkort, jobb, avhopp.. hehe nej

nu har jag styrt upp allt jag har ojjat mig för i tidigare inlägg.

Vi gjorde en film i januari/februari som gick rätt ouppmärksammat förbi. The Audition. Inget pris, klädde ut mig till Harpo Marx, inget pris. livet bara blir. det är först när man inser att ingen bryr sig i nån annan än sig själv man kan börja leva. det är bara ord, klicheer. cut the crap. nya filmer på gång kanske.. har lite ideer. heeh family guy "jag använder andra personers verk för att uttrycka mig själv" spot on, jag är likadan.. alla är suckers, vi kan utgå från det from now on.

men visst heter det väl parallell? det stavas så, då borde det ju uttalas så också..
å visst säger man väl dyblöt?! jag tror det, förutom i dalarna där vi tydligen säger dyngblöt, hehe roligare i och för sig.

äpplen faller alltid neråt (vad var det jag sa)


jobbade under peace&love, inte superledsen men hade velat se babyshambles och håkan..

jag köper allt håkan säger, med hull och hår, alltid..

och olle ljungström


det är en fittig värld


vi får se vart jag hamnar framöver, frida kanske får jobb på annan ort, sthlm eller gbg most likely..

men jag måste göra mitt exjobb först, det är på G

röstade på miljöpartiet, nu läser jag tyst hav, men slängde plast på gräset, det var ett skämt, nej det var det inte.



köpte en ny gitarr också, men det kommer inte att bli nåt där heller. jag är talanglös har jag nu kommit fram till, inte lätt inte. fet och tunnhårig är jag också.. fan det är en fittig värld

läste en intervju med filip&fredrik i café. här är ett citat jag vill ha med. av fredrik

"Jag klarar inte ens av att ta massage, jag tycker att det är att göra det för lätt för sig. Jag har fått massage några gånger men har inte njutit en sekund. Det känns som att gå till en prostituerad."


så känner jag också.

äsch det här var väl inte så kul ändå, får se när det blir igen..

man kan inte tala om en stoppnål ens utan att nån enögd jävel känner sig träffad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback